·331 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Nisan 2020 15:46 Kitabı okurken şu an içinde bulunduğumuz karantina şartlarında yaşadığımız bazı durumların benzerliğini gördüm.Körlük salgını bir anda dünyaya yayılınca insanlar arasında farklı bir dayanışmanın oluştuğunu ve çaresizliğin insanları birleştirmede çok daha etkili olduğunu gördüm ..Şu an yaşadıgimiz süreçte okumak insanın biraz psikolojisini bozsa da kitabı beğendim.