Kalın olması şakın gözünüzü korkutmasın , yazar büyük bir realistlikle gerçekleri gün yüzüne çıkartmıştır . İnsanların tutumlarının bir başka insan üzerindeki etkisi ve onun intihar kararını alma gücünü kendinde bulması çok acı , çok üzücü . Dünyayı farklı bir gözden ele aldığı için insanlardan soğumanızın mümkün olduğu kitap .Yoksul olduğu zamanda destek olmayan herkesin , şöhretinde birden dibinde belirivermesi yüzsüzlük değil de neydi ?Beğendim , okunacak kitaplar arasına yer edinebilir.