Bu kitap birbirinden çok farklı 4 arkadaşın başından geçen garip olayları anlatıyor.Beni en etkileyen bölüm kimsesizler mezarlığı bölümü oldu.Bir akraban yoksa cenazeni kimsesizler mezarlığına gömüyorlar. Arkadaşların almak istese bile devlet onlara vermiyor bu beni çok derinden etkiledi ve cok üzdü.cunku çoğu zaman bir arkadaş akrabadan yeğ olabilir.