Hayallerimize, hedeflerimize ve ideallerimize doğru ilerlerken nelerden vazgeçtiklerimiz aslında oraya ulaşmayı ne kadar istediğimizin göstergesidir.
Peki ya, arkamıza bakmadan koştuğumuz bu yolda kendimizi kaybedersek?
Endişelenmeyin,
aslında zaten hepimiz birer amok koşucusuyuz. Sadece çoğumuz bunun farkında değil o kadar.
Aslında ölüme koşuyoruz, yolun sonunda kendimizi bulacağımızı düşünerek, kendimizi kaybediyoruz.