Puan vermedi·268 syf.····Okunma: 25 Nisan 2020 00:41 Dibs'i çok sevdim. Üstün yeteneklerini, senelerce sınanmasından bıktığı için gizleme çabasına hayret ettim. Bunlara sebep olanların ise Dibs'e problemli, aptal çocuk damgasını yapıştırarak kendi hatalarını örtmeye çalışmasına sinirlendim.
5 yaşındaki bir çocuğun bu kadar kötülük karşısında dış dünyaya ördüğü duvarların bir bir yıkılmasını izlemek güzel bir tecrübeydi. Aslında Dibs'in tek ihtiyacı olan şeyin yargılanmadan kabullenmek ve özgür bırakılmak olduğunu gördüm.
Çok hafif ve kısa sürede bitirilebilecek bir kitap. Ağır kitaplardan sonra dinlenme amaçlı okunabilir. Ben okuduğum için mutluyum.