Uzun zaman önce okumuştum ama yorumunu yazmayı unutmuşum. Aslında bu tarz kitapları çok fazla alıp okuyan biri değilim.Böyle ağır kitaplardan sonra,modumun da düşük olduğu bir zamanda okumuştum ve bana çok iyi gelmişti. Ayvalık’ın o güzel sokaklarında, deniz kokusunu duyduğum,üç kız kardeşin hikayesi. Aile,dostluk,aşk gibi basit konular o kadar naif işlenmiş ki ben çok sevdim. Kitabın devamı da var #kalbimincanmayası Şu kötü günlerde malum ruh halim pek iyi değil o yüzden devam kitabına başlamayı düşünüyorum Siz bu kitabı okudunuz mu? Okumayanlara tavsiye