Bir Livaneli hayranıyım.Bütün kitaplarını okumayı planlıyorum. Tabi en büyük hatam ilk önce Serenad’ı okumak oldu En güzel kitabı en önce okumuş oldum. Neyse bu kitaba gelirsek bir öykü kitabı. Ne yalan söyleyeyim öykü okumayı pek sevmiyorum ben Okursam da,kitaba adını veren öyküyü en sona saklarım,bilirim ki en iyi öykü o olur. Bunda da öyleydi. Arafat’ta Bir Çocuk öyküsünü içim ezilerek okudum. Ama yazarın romanlarındaki gibi bir tat bulamadım. Genel anlamda siyasi ve dini konular üzerine şekillenmiş bir kitaptı. Belki öykü sevmediğim içindir ama ben çok sevdim diyemem