·441 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Nisan 2020 01:41 Dünyaya bir kez gelmişiz barış varken niye savaşı tercih ediyoruz. İyilik varken niye kötülük ediyoruz. Doğa her şeyi düzeltebilen bir mucizeyken niye tahripe,bozmaya ve yıkmaya çalışıyoruz bunu insanlara sorgulatıp da anlatıyor. Azıcık içinde tarih de kokuyor. Kesinlikle okunması gerekir.