·184 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Mayıs 2020 16:54 Bu sene okuduğum Varolusculukla ilgili kitaplar üzerine, kendimi bulacağımı ümit ettiğim bu kitabi aldım. Fakat sonu hüsran oldu, yarida bırakıyorum. Farklı insan davranışlarını ve bu davranışlar altında yatan psikolojik, ruhsal temelleri anlatmasi/aydinlatmasi açısından begenilebilir. Fakat, anlatılan davranış biçimleri davranış olarak değil, insan türü olarak ele alınmış ki bu beni çok rahatsız etti. Şunu sordum kendime sik sık, bu şekilde davranan insan en sonunda illaki böyle mi davranır, bu modellerin birbirine girmiş karışmış hali yok mudur? Bu davranışların alt yapısında başka da sebepler bulunamaz mi? (Ki bulunabildigini önceki okuduğum kitaplardan da öğrendiğim kadarıyla söyleyebilirim). Bir de şu; hadi tamam insan modelleri ve davranışları böyle kabul, peki bunun sonucu, tedavisi, insanin kendini nasıl tamir edebileceği.. yada bu davranışlar hep mi kötü.. Velhasıl kelam, çok yüzeysel ele alındığını düşündüğüm eksik bir kitap kalmış bir kitap gibi geldi bana.