Puan vermedi·163 syf.····Okunma: 30 Nisan 2017 01:33 Içimde hep bir çocuk sevinci olduğu için sonunu böyle beklemediğim ama çokta doğru sonla bittiğini düşündüğüm bir kitap. Sabahattin Ali genellikle kitaplarında -kanımca- toplumsal olaylara ilişkin saptamalarını yaparken okurun gözüne sokmaya çalışsa da hiçbir şekilde olay akışına ve diyaloglara yansıtmayan bir yazar. Bir kurgu üzerinde ince düşünceleri ufak ufak işlemeyi ve okura düşünme payı bırakmayı tercih ediyor. Çok hoşuma gitmişti okurken tekrar tekrar okuyabilirim gayet güzeldi :)