0 olmadığından 1 verdim
1/10
·128 syf.··
2020 6. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 01 Mayıs 2020 00:36
Puanım bir. Şiddetle bu kitabın okunmamasını tavsiye ederim .Kitabı okurken hissettiğim tek şey öfke oldu. Henüz hiç yapmışlığım yok ama kitabı duvara fırlatmak ya da çöpe atmak gibi şeyler geçti içimden. Bu duygular benim için yeniydi. Fakat sırf kitabın ham maddesi olan ağaca, onu hamur haline getirip kağıt yapan insanlara, basan ve kapak çizimini yapana- ki kitaba dair tek güzel şey kapağıdır bence- saygımdan ötürü- özür dilerim ama yazana değil- aklımdan geçenleri yapmadım. Ki kapağı cezbediyor okuru, yalan değil. Bir de 58. baskı (!) olunca diyorsun ki: "Bu kitapta iş var." Oysa kitap boş, bomboş... Sığ ve basit ve yavan ve tatsız tuzsuz ve özenti cümlelerle dolu. Kızgınım. Bu hallere mi düştük. Okumaya çalışıyorum olmuyor, olmuyor. Yıllık kitap okuma hedefime ulaşmak ve başladığım kitabı bitirmeye sadık kalmak adına gözümle cümleleri öylesine tarıyorum. Zaten yazılanların üzerine, düşünülecek bir şey yok.
Deli Çocuğun GüncesiÖzgür Bacaksız · Destek Yayınları · 20192,982 okunma
·
5 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.