Bu kitabı okurken çok korktum. Sakın dışarıda kar varken okumayın. Katili bulmak son ana kadar mümkün olmuyor. Sürükleyici, hızlı, yüksek gerilimli, korkunç bir polisiye olmuş. Sanırım Jo Nesbo nun kitapları içinde en iyi ilk 3 e girer.
Kardan AdamJo Nesbo · Doğan Kitap · 20201,529 okunma