Kinyas ve Kayra.. Çok farklı duyguları bir arada yaşatan bir kitap oldu benim için. Aklıma yazdığım bir çok cümle var. Kinyası çok iyi anladım Kayrayı hissettim içimde. En çok Kayradan nefret ettim ama bir o kadar da çok sevdim. Bitmesin diye yavaş yavaş okudum bazı yerleri, bazen de bir an bitsin yeter bu karanlık dünya dedim. Okurken üzülmek istedim, kaybolmak, bazen onlar gibi alıp başıma gidip yalnız kalmak, en çokta düşünmek istedim. Bu yüzden de bir haftada sindire sindire okumayı tercih ettim. Çok güzel bir kitap eğer yer altı edebiyatını benim gibi çok seviyorsanız keyifle okuyacağınıza eminim. Ben cümlelerimi Kayranın sözleriyle bitirmek istiyorum.
Sorarlarsa, ''Ne iş yaptın bu dünyada?'' diye, rahatça verebilirim yanıtını: Yalnız kaldım. Kalabildim! Altı milyar insanın arasında doğdum. Ve hiçbirine çarpmadan geçtim aralarından