Kızıl isyan serisinin ilk kitabı. Nedense herkes açlık oyunlarına benzetiyor bu kitabı ancak ben sadece açlık oyunlarını seven bu kitaba bayılır diyebilirim. Güzel bir distopya ama ikinci ve üçüncü kitabı için distopik,fantastik,bilimkurgu da denilebilir. Distopya sevenler mutlaka okusun. Ben okudum ve iyiki okumuşum diyorum.