Bu kitap için fantastik bir kitap diyebilirim. Tek fark insanlar fantastik karakterlerin içinde değil fantastik karakterler bizim içimizde. Unuttuğumuz insan vasıflarımızı gözümüze sokan okurlarını sarsarak kendinize gelin diyen bir hikaye. Hiç sıkılmadan okudum.