Yazarın 1981’de bu kitabı yazdıktan sonra 1982’de Nobel Edebiyat Ödülü aldığını göz önünde bulundurursak beklentimin hayli altında bir kitap oldu. Günümüz eserleri ile kıyasladığımızda oldukça sığ bir cinayetin hikayesi. Kitapta Osmanlı döneminde Güney Amerika’ya göç eden Müslümanlardan bahsedilmesi ise güzeldi.