·55 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Mayıs 2020 18:36 Halil Cibran’ın okuduğum ilk kitabı. Yazarın hayata ve insana dair tüm bilgisinin özü sayılabilecek yorumlarını, gayet derin ve yoğun bir dille anlatmış. Eminim ki kıtabı okurken birçok yerin altını çizmek isteyeceksiniz. Kendını okutan gayet güzel bir kitap. Okursanız emin pişman olmayacaksınız.