İki nefes arasındaki zamanı düşleyin, ya da markete gidip geldiğiniz birkaç dakikayı. Bu zaman diliminde sonsuzluğa kaybolduğunuzu…
Hangimiz kaybolmadık ki? Bir kitapta, rüyalarda, bir dost omzunda, sokaklarda, evimizde, aynada… Aslında var mıyız? Yok muyuz? Kendi yokluğumuzu besledik belki senelerce. Yoksa farketmedik mi? En önemli kayboluşun unutulmak olduğunu ?
Devamı linkte
biriktirdiklerim.com/2020/05/golgesi...