Doğar doğmaz kullanmaya başladığımız duyumuzdur koku, anne kokusu ile tanışırız dünyayla. En çok kullandığımız işitme ve görme ise nerdeyse bir hafta sonra eşlik eder hayatımıza. KOKU hayatımızda pek onemsemedigimiz fark etmediğimiz bu koku alma beceriniz üzerine yazılmış bir kitap, çok da güzel yazılmış. Her şeyin, insanların, eşyaların, hayvanların, bitkilerin ,suyun, toprağın, bardağın ...kokularını aldığınızı düşünün. Sonra birdenbire sadece bir şeyin kokusunu alamadığınızı fark ediyorsunuz. Ne yaparsınız, kitaptaki kahramanımız sıradan insanların tercih etmeyeceği bir yöntem izliyor.
Kitabı yıllar yıllar önce okumus olmama rağmen kitabın konusu beni hala şaşırtır. İz bırakan kitaplardan, okuması da zevkli, olaylar hayret verici, ilginç. Tekrar okuma isteği canlandı içimde . İyi okumalar dilerim