4/10
·112 syf.··
2020 11. kitabı
Esselamu aleyküm Yazar diyor ki; Korkunç gene de harikulade bir öyküydü bu. Gerçekten farklı bir hikayeydi.Bir fahişenin bakışından dünyayı sorguluyorsunuz,ancak bu sorgulama öznellikten öteye gitmiyor. Mesela şöyle paragraf var; "Erkeklerin, kadınları bedenlerini satmaya zorladıklarını, en az para ödenen bedenin de eşlerinin bedeni olduğunu biliyordum. Bütün kadınlar, öyle ya da böyle, fahişeydiler. Ben akıllı olduğumdan, köle eş olmak yerine özgür bir fahişe olmayı yeğlemiştim. Bedenimi verdiğimde en yüksek fiyatı istiyordum." Bir kadın olarak asla katılmıyorum bu tür düşüncelere.Ayrıca kadın karakterimiz-gerçekten yaşanmış bir öykü bu- tüm erkeklerden nefret ettiğini ve hepsinin aynı olduğunu söylüyor.-Feminizmin parolası olan slogan bu- Evet Firdevsin hayatına giren her erkek karaktersizdi,tecavüz edildi,insan yerine konmadı,itildi,kakıldı.Ama şunu da unutmamak lazım ki hayatında tanıdığı kadınlar da öyleydi.Mesela tanıştığı bir kadın onu erkeklere pazarlayıp üstünden para kazandı. Feminizme inat şunu söylüyorum kardeşim!Yalnızca erkeklerden nefret etmeyin,yalnızca kadınları savunmayın.Tüm karaktersizlerden,ahlaksızlardan nefret edin.Cinsiyet ayrımı yapmayın. Bu kitabı okuyup ders almak isteyen kardeşlerime tavsiye ederim ancak okuyup da İslam düşmanlığı yapacaksanız "amcasına şeyh diyorlardı ama kıza tecavüz etti"den girip İslam şöyle böyle deyip yargılayacaksanız önce aklınızı başınıza alın sonra okuyun.Çünkü öyle insanlara şeyh dense de şerefsizlerdir ve bunu İslam'a mal edemezsiniz. Babası,amcası hayatına giren her erkek bu kadını dövmüş ve bunlar sözde müslüman(!) EEEE NOLMUŞ yani?Benim Güzel Peygamberim bana yol gösterendir bu karakterlere bakıp dinime sövemezsiniz. Kitapla kalınız...
Sıfır Noktasındaki KadınNevâl El-Seddavi · Metis Yayınları · 202526,4bin okunma
·
78 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.