Yazdığım ilk incelemeyi kaydetmeyi unuttuğum için tekrar yazıyorum,umarım ilki kadar güzel ifade edebilirim duygularımı :))
Yıllar önce;bir kitabın içinde kaybolmanın,başka birinin-gerçek bile olmayan birinin-hayatına karışıp mükemmel bir hazla kitap okumanın ne olduğunu bilmediğim zamanlarda,annem almıştı bu kitabı bana.
Benden nefret etmenize neden olacak bir sebebi var o yüzden söylemeyeceğim dkfkdk
Dün babamın kitaplarını karıştırırken denk geldim ve okumaya başladım şeker portakalını.
Bu kadar bağlanacağımı hiç düşünmezdim.
İki günde akıl almaz derecede ağladım.
Mükemmel bir kitap. Gerçekten mükemmel. Nasıl anlatacağımı bulamadığım için saçmalıyorum ama gerçekten aşık olunasıca bir kitap olduğunu söylemek,hayır,tüm dünyaya haykırmak istiyorum. <333