Puan vermedi·464 syf.··
2020 7. kitabı
Markus Zusak'ın okuduğum ikinci eseriydi. Ve gerçekten başarılı buldum.Kitap Ed adında bir taksi şoförünü ve hayatını değiştirdiği insanları ele alıyor. Spoiler vermek istemiyorum. Henüz okumayanlar olabilir. Ed bir sabah uyandığında posta kutusunda 3 adres yazan bir iskambil kağıdı bulur. O üç adresi ziyaret etmesiyle herşey başlar.Kitabın ana fikri, vemek istediği mesaj çok hoş. Kimse sıradan değildir. Doğru. Taksi şoförü olsanız da ev hanımı da olsanız azıcık bir gayretle hiç tanımadığınız insanların hayatlarını değiştirebilirsiniz. İskambil kağıdı almadan da bunu yapabilirsiniz. Gözlemlemeniz ve insanları anlamanız yeterlidir.  Unutmayın! Hayat sürpizlerle doludur....
Hiç Kimse Sıradan DeğildirMarkus Zusak · Martı Yayınları · 20206,3bin okunma
·
5 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.