Puan vermedi·248 syf.····Okunma: 02 Mayıs 2020 11:49 Kendimi bitap halde hissettiğim ve bir çok şeyden vazgeçtiğim bir dönemde karşılaştığım alıp bir okuyayım dediğim bir kitaptı iyiki demişim diyorum.Şimdi ise her yönü ile düşündüklerimi adlandıran bir eser olduğunu görüyorum.Her daim yanımda olacak okuma sürecim hep devam edecek hayatıma ışık tutmuş ve tutmaya devam eden en iyiyinde iyisi bir kitap.