·632 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Mayıs 2020 13:57 Sahi neydi Oblomovluk? Üstad 600 sayfada anlatmış ben bir paragrafla anlatamam. Okuduğum hiçbir kitabın ana karakteri ile bu kadar ilişki kuramadım. Hiçbir karaktere bu kadar üzülmedim. Hiçbir karakterin ruhunu bu kadar iyi anlayamadım. Hayali bir karaktere bu kadar bağlanmadım. Bu kitabı herkesin tadması gerekiyor. Bu öyle bir tad ki ömür boyu damaklarınızda kalacak bir tad. Çok hoş, içten ve saf bir tad bu. İhanet edip unutmaya kıyamayacağınız bir tad. Verebileceğim en yüksek puan 10 olduğu için 10 veriyorum. Fakat değeri çok çok fazla bu kitabın. Anlatmaya ne benim kelime haznem yeter ne de saatler. Siz en iyisi okuyun Üstad anlatmış.