Uzun zamandır bir kitapla bu kadar sarsılmamıştım. Yazar hem empati yapmanızı hem düşünmenizi, hem sorgulamanıxı istiyor. Evet çoğu insanın eleştirdiği gibi final tatmin etmiyor ama o olay örgüsü ile yazar sizi öyle bir sarıyor ki final için kendini affettiriyor