Bir anne olarak üzülsemde, bir kadın olarak söylemeliyim o lohusa depresyonu ve yaşananlar beni uzun süre etkiledi. Kendimi yapayalnız hissettiğimde Elif Şafak bu eserle yanlız olmadığımı gösterdi bana. O içimdeki binlerce hanımcıklar bir anda benimle barışıverdi. Kız sakin ol bak normal bunlar dedi hepsi bir ağız. Eğer anne olmayı düşünüyorsanız muhakkak okuyun. Yanlız olmadığınızı anlayın. Şimdi oğlum bir yaşında ve evet Bn yaşananları unuttum kitabı da unuttum