Romantik komedilere biraz ara vermek isteyince eskiden aşina olduğum bilim kurgu , aksiyon , fantastik kitaplara geri döndüm yeni bir seri değil aslında baya ünlü diye okumak istedim , kurgusu ve karakterler gayet güzeldi. Bir grup çocuk ve gençlerin labirente hapsedilmesini anlatıyor . 3 yıldır labirentte yaşayan çocukların arasına Thomas ve en sonunda da Teresa katılınca işler değişiyor ve olaylar başlıyor .bu tarz sevenlere tavsiye edilir . Serinin filmide çekilmiş normalde kitaplar daha güzel olur ama ben filmi daha mantıklı ve çok daha güzel buldum.kitabı okuduktan sonra film serilerini izleyebilirsiniz