İçiniz daraldığında naparsınız biraz olsun rahatlamak için her fikre açığım? (silinecek ileti)(silmeye kıyamadı)
Anket
·
10 Gösterim
31 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Yemek yaparım ve kitap okurum en çok. Hatta temizlik yapmak bile işe yarar bazen. Kafam dagilir.
Şiir ezberlemek bire bir 👌
saçma sapan gülüyorum sonra her şey iyiymiş gibi davranıyorum başka seçenek mi var
Amelie
Gönderi Sahibi
O da doğru, bazen mış gibi yapmak işe yarıyor evet.
#71389365 Belki işe yarar diye :)
Amelie
Gönderi Sahibi
Tuhaftır ki, ben resim hiç çizemem ama ne zaman darlansam kalemle karalarken çizdiğime bakıyorum da hep spiral tarzı şekiller.. Belki de sorunumu şimdi daha belirgin görebiliyorum.. Teşekkür ederim..
Kafanızda bir kurgu belirleyip kağıda aktarın. Ben bu şekilde tüm düşüncelerimi bir kenara bırakıyorum. İçinizdeki sıkıntının geçmesi dileğiyle :)
Amelie
Gönderi Sahibi
Teşekkür ederim, bu kadar geri dönüş beklemiyordum hepinize çok teşekkür ederim, sizin de varsa iç sıkıntınız umarım ferahlarsınız biraz olsun bu tavsiyelerin ve en önemlisi sizin verdiğiniz enerjilerle :)
Reklam
çizgi film karakterlerinin resimlerini çiziyorum. Bu beni gerçekten rahatlatıyo
Amelie
Gönderi Sahibi
Ah keşke çizim yeteneğim olsa..