Tuhaftır ki, ben resim hiç çizemem ama ne zaman darlansam kalemle karalarken çizdiğime bakıyorum da hep spiral tarzı şekiller.. Belki de sorunumu şimdi daha belirgin görebiliyorum.. Teşekkür ederim..
Teşekkür ederim, bu kadar geri dönüş beklemiyordum hepinize çok teşekkür ederim, sizin de varsa iç sıkıntınız umarım ferahlarsınız biraz olsun bu tavsiyelerin ve en önemlisi sizin verdiğiniz enerjilerle :)