·184 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Mayıs 2020 00:44 Okuduğum en iyi kitaplardan biriydi. Zeznin hayatında bir parça da olsa kendimi buldum. Kardeşiyle oynadığı oyunlar, yaramazlıkları ve çok bilmişliği. Ama sonu beni çok üzdü. Film izlerken ağlamışlığım çoktur ama kitap okurken nadirdir bu durum. Aşk olsun be çocuk 5 yaşında sana bunları yaşatan düzene ve ailene aşk olsun..