Bu aralar daha önce hiç duymadığım yazarları deniyorum, tabiki bunun nedeni daha önce indirimden aldığım çerezlik (yani ince hikaye türü) kitaplar, bunları serilerin aralarında yada kalın bir kitabın ardından okurum diye almıştım ve çok da iyi etmişim.
Ray Bradbury'da bunlardan biri.
Kitap çok hoştu aslında 14 yaşında, ergenlik çağındaki bir delikanlının öğretmenine duyduğu hayranlığı anlatıyor, herkesin hayatında böyle bir anısı vardır eminim, bu yüzden okurken yüzünüzde tebessüm bırakacak bu kitabı kesinlikle tavsiye ediyorum.
Bol okumalı günleriniz olsun:)