9/10
·304 syf.··
2020 23. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 04 Mayıs 2020 05:09
7’den 70’e okunabilecek, okuyan herkesi de düşünmeye itecek bi kitap. Zamanımızı nasıl harcıyoruz? Harcamaya deyeceği şekilde mi yoksa kaybediyor muyuz? Kitabı distopik eleştiri kitabı olarak tanımlayabiliriz. Bir yandan bize bir hikaye oluşturup hayal dünyasında gezdirirken diğer yandan bugünün sorunlarına dahi eleştiri olabilecek yargılar var içerisinde. Çocukların hayal güçlerinden, yetişkinlerin sevgisini yitirmesine kadar günümüz sorunları masalsı dille anlatılmış, üstelik 1973 yılında. Okuyun, okutturun..
MomoMichael Ende · Pegasus Yayınları · 201782,4bin okunma
·
2 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.