Esselamu Aleyküm
İhsan Fazlıoğlu hocanın ilk okuduğum kitabı. Kitaba başlamadan şöyle düşünüyordum "okuyayım - bitireyim" fakat okumaya başlayınca öyle bir kitap olmadığını anladım. Üzerinde bolca düşünmek gereken bir kitap olduğunu gördüm. O yüzden size de tavsiyem sindire sindire okumanız , tefekkür etmeniz olur.
Bir de kitabı okurken iyi bir sözlük kullanmanızı tavsiye ederim, kelimelerle biraz uğraşmak gerekiyor
Kitap Anlayış dergisinde yayınlanann 42 yazısından oluşuyor
İnsan, hayat, tabiat, hayat, bilgi, inanç, tarih şuuru, kavram, ... gibi bir çok kavramı "kendilik arayışı" içinde sorgulamış.
En çok istifade ettiğim & beni çok etkileyen kısım ise " bir özgürlük masalı" oldu... ([?=100])
Bir başka nokta. Bizim tarih ve medeniyet perspektifimizin tamamen yapay oluşu, tarih bilinci ve şuurumuzun eksik olduğu ...
Sözü çok uzatmadan kendimizi aramak üzere istifadeli okumalar dilerim