ilk başta önyargı ile bayağı direnmiştim sonraya bırakmaya ama nasıl olduysa; başladıktan sonra sayfalar ardısıra bitiverdi, okadar çok duygu içine girip çıktım ki; hani olur ya bir masumluk, bir saflık insanın yüzünde bir tebessüm beliriyor bittikten sonra ve hüzün beraberinde.. Harika bir kitap!