·248 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Mayıs 2020 18:33 Paulo Coelho ne kadar iyi bir hikaye anlatıcısı olduğunu bu kitapta tekrar kanıtlamış. Gerçekten orijinal bir konuya ve evrensel değerlere değinen kitabın asıl anlatmak istediği hayata tutunmak. İnsanın kendi potansiyelini ortaya koyması gerektiğini çarpıcı örneklerle ortaya koyuyor. Beni en çok etkileyen kısmı farklılığın sınırlar çizmeden yaşamanın getirilerinin ne kadar harika olduğunu bize göstermesi. Delilik ve "normal" olmak arasındaki sınırı kaldırıyor. Kitabın negatif yönleri de yok değil. Güzel bir konuya değinse de ana karakterin dünyasını tam olarak içselleştiremiyoruz. Ana karakterin ani duygusal değişimleri sanki kitabın kurgusunda bir hata varmış gibi hissettiriyor. Ayrıca doktorun düşüncelerini daha çok okumak isterdim. 8/10