Gerçekten okurken çol zevk aldığım bir roman oldu. Gerçekten yazar baş karakterin ne yaşadığı duygusunu bana çok güzel bir şekilde geçirebildi. Bu yüzden 2020 nin favori kitaplatımdan oldu.Zaten çok kısa bir roman 150 sf falan bu yüzden 3 saatte bitirebildim. Herkese çoook öneriyorum.