Okunması gereken kitaplardan, öyle bir solukta okunanlardan. Verdiği bilgiler güzel, kitapta bir kaç farklı karakteri ve olayı kesit kesit takip ediyorsun, orası güzel. Tarihi anlatması güzel. Onun dışında benim en sevdiğim kısmı betimlemeleri oldu. Bir insanın ruh halleri ancak böyle güzel anlatılır. Keşke son sayfalarda boş yaprak bırakmak yerine Duduyla Selime güzel bir son yazsaydı,