Son sayfalara geliyordum ki boğazımda bir düğüm yutkunamıyorum nefes alamıyorum nasıl olur diyorsun ama hayatın acı gerçeklerini yüzümüze yüzümüze vuruyor yazar.
Bir yandan keşke okumasaydım diyorum çünkü bazılarımız için bu çok fazla .şimdi aklım Alimanda Tolganayda Caynakta ve diğerlerinde.. Hepsi gözümün önünden geçiyor, sanki hepsini çok yakından tanıyorum.Hepsinin yaşantısında ortak olmuşum.