7/10
·352 syf.··
Beğendi
·
2020 25. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 06 Mayıs 2020 21:15
Gülseren Budayıcıoğlu'nun okuduğum ikinci kitabı. Edebî yönü olmadığını düşünüyorum. Ama gerçek olaylardan yola çıkılarak yazılmış olması merak uyandırıyor. Kendinizden bir şeyler bulmanızda okuma isteğini artırıyor. Anlatım yalın,akıcı....kitapda asıl hikaye dışında kıssada olsa başka hikayelerde anlatılıyor. Yazarın iç sesi size çok şey katıyor. Psikoloji sevenlerin severek okuyacakları bir eser. Keyifli okumalar....
Camdaki KızGülseren Budayıcıoğlu · Doğan Kitap · 201928,1bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.