·184 syf.····Okunma: 28 Mart 2020 16:06 Güzel heveslerle başladığım bir Zweig kitabıydı ancak belli bir bölüme kadar bu hevesi tatmin edebildim. Alıştığınız bir yazarın dilini, üslubunu hiç kimse dolduramıyor belli ki. Eminim Zweig yaşasaydı kitabı tamamlamakla kalmaz şöyle bi elden de geçirirdi çünkü bazı bölümler resmen taslak metin gibi.
Bunların hepsine rağmen, ayrıntılara takılmayacak olursak kitap akıcıydı ki bilirsiniz benim için önemli olan budur. Temelinde insan psikolojisini ele alan, psikolojik tahlillerle oldukça fazla karşılaşacağınız bir eser.