Puan vermedi·56 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Mayıs 2020 23:21 Her zamanki Stefan kitabı idi kısa ve öz bir o kadar da anlamlı. Kitaptaki kadına sonsuz bir acıma hissi duydum. Ilk başlarda karaktere pek anlam veremedim kafası karışık bir kadın olarak düşündüm ama arka yüzü öyle değilmiş.