Puan vermedi·208 syf.··
2020 10. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 06 Mayıs 2020 13:49
Bu kitaba inceleme yazmak zor oldu. Çünkü o kadar arada kaldım ki.. Anlatım olarak sanki eksik kalan bir şeyler var, adını koyamadığım, kitabı okumayı zorlaştıran, kitabı sıkıcılaştıran. Ama diğer taraftan konusu o kadar güzel ki.. Kitap hakkında olumsuz bir şey söyleyesim gelmiyor. Değerlerimizin içinin bırakın boşalmayı çürüdüğü şu günlerde insanın içini ısıtan, gerçeği gösteren, yanlışını tokat gibi yüzüne çarpan huzur kokan bir kitap. Kitabı bitirince oturup bir saat içini sorgulaman gerekiyor. Doğru bildiğin yanlışları ya da yanlış bildiğin doğruları tekrar fark etmen gerekiyor. Özellikle ergenlik dönemindeki gençlerimize öyle içi boş bir dünya dikte ediliyor ki onların özellikle okuması gerektiği görüşündeyim. Gelelim konusuna, yazar kitabın kapağında tek satırda anlatmış zaten “ ‘Bir’ olana meftun olan o kızın hikayesi...”
FesleğenHikmet Anıl Öztekin · Destek Yayınları · 202017,2bin okunma
·
568 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Güzel bir inceleme olmuş emeğinize sağlık :)
gamzellik
Gönderi Sahibi
Çok teşekkür ediyorum:)