Bu kitapta yazarın kesin bilgiye dayalı bir kitap yazdığını görüyorum. Her cümlesinde bir kaynak gösteriyor bizlere.
İlk önce kitabın isminden bahsetmek isterim. Kitabın ismi bizlere biraz kitaba önyargılı bakmamızı sağlıyor. Aslında öyle değil; Kitapta bizlere Osmanlı İmparatorluğunda doğu ve güneydoğu Anadolu bölgesinde ki isyanları anlatmıştır yazar ve bu isyanların tamamına yakının da Kürt Türk ayırmadan insanların haklarını savunmak için yaptıkları isyanlar olduğunu ama bu isyanları Kürt halkına özgü bir şey gibi yansıtarak bizim bütünlüğümüze zarar verilmek istediğini aktarmaya çalışmıştır.
Keyifli Okumalar Dilerim..