7/10
·87 syf.··
2020 40. kitabı
Birisi öldüğünde, içten içe “neyse ki ölen ben değilim” dediğiniz oldu mu? Ya da bir ölümü münasebetsiz bir zamanlama olarak gördüğünüz? Ya da bir ölüm üzerine, geleceğinize dair plan kurduğunuz? Ya da ölümcül bir hastanın sevilip avutulmak arzusunu her ne sebeple, ister çekindiğiniz için ister bu durumun onu daha kötü hissettireceğini varsaydığınız için, anlamazdan geldiğiniz oldu mu? Ne acı değil mi? Ölümcül hastanın kendiniz olduğunu bir düşünün. Çok çok acı....
İvan İlyiç'in ÖlümüLev Tolstoy · Can Yayınları · 202061,1bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.