Murakami’nin beğenmediğim bir eseri olmuş desem sorun olmayacağını düşünüyorum.
Okurken Murakami okuyorum diyeceğim olaylar var ama bu sefer daha basitti. İki güzel söz dışında da bir şey yoktu açıkcası.
Beklentimi yüksek tuttuğumdan sanırım büyük bir hayal kırıklığı yaşadım.