Öyle bir kitap ki sanki bir okyanus karakterler ise birer dalga.. Her karakter geçişinde sanki bir dalgaya biniyor diğerine geçiyorsun, yazar bunu o kadar ustaca yapmis ki hayran kalmamak elde değil.
Güzel kitap ama beni inciten bir yönü de var biraz pedofili guzellemesi yapması bunu iyi güzel birseymis gibi göstermese de o satırları okumak rahatsız etti onun haricinde bir aşk kitabı olarak başarılı buldum.