Gençlere yönelik yazılmış ama herkesin faydalanabileceği güzel ve faydalı bir kitap. Özellikle yaşadığımız devire baktığımızda ihtiyacımız olan bir kitap
Kişisel gelişim kitabından ziyade, insanın kendini tanıması için bir kaynak kitap
Kesinlikle çok emek verilmiş çok ince düşünülmüş çok araştırılmış bir kitap...
Kendinizi geliştirmek ve değiştirmek için mutlaka almanız gereken bir kitap.
İnsana cesaret verici bir kitap hata yaparsın ama hatanın da hatası var unutma kendini ne kadar iyi tanırsan o kadar kendine hakim olursun kendi kendini yönetebilirsin kitabın içeriği okuyan insana cesaret verici rolü var
Sen kendine uzak olabilirsin ama yakın olduğunu unutma her şey seninle başlar ve sen izin verdiğin kadar seni hayat üzer kafaya takmama üzerine hayatın içindeki hayatı tanımaya hazır olun sen senin içindeki seni tanı
Tamamen insan motive etmek için yazılmış bir kitap kitabı okuduktan sonra kendinizi tanıyamayacaksınız çünkü eksik olan parçalarınız yerine oturacak ve yeni sen ortaya çıkacaktır.
Yeni sene hazır ol kimse senden daha değerli değil insanlar şu kısacık dünya hayatında hep baskı altında yaşıyor sen o baskıdan kurtul ve yoluna devam et çünkü gideceğin ve geç kaldığın çok yolun var herkes yolun yarısında ve sen onları geçe bilirsin
Yazara gelince youtubeden takip ettim kısa bir süre insanlara fayda sağlamak için çalışan biri yani insanlara kendilerini tanıtıyor oysa insanlar kendine yabancı
Çok güzel hayatımıza yön verecek ilkeler ve detaylar içeriyor
Kimseyi dinleme sadece al ve oku kendi sonucunu göreceksin !
Özellikle hayata yeni başlayacak olan gençler,üniversiteliler için yol gösterici olabilecek bir kitap.Keşke o dönemlerde bizi de bilinçlendiren olsaydı bu kitaba rastlayanlar çok şanslı
Gayet güzel bir motivasyon kitabı.
Sayğılarımla
Ömer KANTEMÜR