Puan vermedi·336 syf.··Beğendi
· Daha önce watpadde okumuştum. Konunun tecavüz olması insanlara önyargılı yaklaşmayı hissettiriyor olabilir. Ama ben bu kitapta onun aksine bir kadının herşeye rağmen dimdik ayakta durmasını ve savaşmasını gördüm.
Roman sonuçta aşk illaki olucak ki Demir de gayet kitaptaki karaktere yakışıyordu. İlk okuduğumda da beğenmiştim şuanda yine aynı düşüncedeyim. Gayet güzel akıcı bir seri bence.
Tecavüze uğramış hayatını yeniden kurmaya karar veren kızın yeni başlangıcında hayatını karartan insanlarla bir arada olduğunu farketmesini ve istemese de aşık olmasını anlatıyor. Tavsiye edilebilir...