·330 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Nisan 2016 09:35 Çok akıcıydı, kurgu güzeldi beğendim hatta etkilendim. Bazı kitaplar baya içine alabiliyor ve etkisi sürüyor bu da o kitaplardan. Yazarın okuduğum 3. kitabı hepsi birbirinden güzeldi. Emeğine yüreğine sağlık Zülfü Livaneli.