4/10
·184 syf.··
2020 6. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 09 Mayıs 2020 23:18
Paulo Coelho, bu kitabinda iyi ile kötünün savaşını anlatmaktadır. Yazar iyi ile kötünün hayatın her alanında var olduğunu ve insan aldığı tüm kararları iyi ile kötünün savaşından sonra verdiğini anlatmaya çalışır. Fakat bu savaşın bir Galibinin olmadığını bazen iyinin bazen ise kötünün kazandığını söyler. Hiç bir insan ne tam kötüdür ne de tam iyidir. Bu yüzden her kişide iyi ve kötü yönler mevcuttur. Daha önce bu yazarın simyacı, ve onbir dakika adlı iki kitabını okumuştum. Şeytan ve genç kadın kitabını diğer okuduğum kitaplarla kıyaslarsam; bu kitabın verdiği keyif en son sırada kaldığını söyleyebilirim. Çok beğendiğimi söyleyemem; çünkü yazarın seçtiği hikaye bana göre yaşamdan biraz kopuk geldi. Bir kişinin insandaki iyi ile kötünün savaşını anlamak için başka bir köye gidip 11 külçe altın karşılığında köyde cinayet işlenmesini istemesine ne gerek var diye düşündüm. İyi ile kötünün savaşı her yerde görünüyorken bunun için 11 külçe altın vermenin mantığını anlayamadım. Bu kitap ben beğenmedim, bu nedenle tavsiye etmek de istemem; fakat benim beğenmemem kitap kötü olduğunu göstermez. Sadece kendimi bu kitapta bulamadım. Yani beni sarmadı diye bilirim. Ama okumayı düşünen kişilere de iyi okumalar dilerim
Şeytan ve Genç KadınPaulo Coelho · Can Yayınları · 20205,9bin okunma
·
24 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.