·372 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Mart 2019 18:00 Bir kez daha hayran oldum İclal Aydın kalemine
Serinin 3. Kitabı yine muhteşemdi.
Türkkan-Derya-Dönüş , üç kız kardeşin hikayesi bu..
Öyle sıcak öyle içten anlatmış Ki yazarımız , bayıldım.
Aile bağı, kan bağı olmasa da bağrına basmayı Ve sahiplenmeyi , hayvan sevgisi, dostluğun değeri, komşuluklar, kanserle mücadele, ve eski temiz aşklar...
Herkes kendinden bir şey bulacak Ve özlem duyduğumuz, şimdilerde yitirilen o değerlerimizi ne güzel hatırlatmış ..
Ah Ah diye diye okudum Ve bitmesine üzüldüğüm kitaplardan oldu...
Diğer kitaplarını da okumalıyım
Mutlaka okuyun